החיים הסודיים של בן סטילר?

קולנוע
לאחר ששמר על השכונה וקירקס את מדגסקר, בן סטילר חוזר בסרטו החדש "החיים הסודיים של וולטר מיטי" המבוסס על סרטו של נורמן ז. מקלאוד באותו השם.

החיים הסודיים של בן סטילר?
החיים הסודיים של בן סטילר?

היהודי המהולל, בן סטילר חוזר אל מסכי הקולנוע בתפקיד ראשי בסרטו החדש "החיים הסודיים של וולטר מיטי" המתאר את חייו של מיטי, אדם החולם בהקיץ בתקווה לברוח מחייו המשעממים. הסרט מבוסס על סרטו של נורמן ז. מקלאוד באותו השם משנת 1947. בסרט המקורי את דמותו של מיטי גילם השחקן דני קיי שבמקרה גם הוא משלנו. דני קיי היה לתופעה מצליחה אשר כבשה את הקהל בכישרונותיו הרבים (זמר, קומיקאי ושחקן קומי מצליח), אך הדבר שבלט אצלו היה חוש ההומור הייחודי שהיווה השראה לשחקנים רבים באותם השנים.

למרות גילו המבוגר יחסי (48) סטילר מסרב לפרוש וממשיך לאתגר את עצמו ואף לקבוע שיאים חדשים כפי שעשה בסרטים "פגוש את הפוקרס הקטנים", "גרינברג", "מיליארד סיבות לשוד" ו-"שומרים על השכונה" אשר יצאו בשנים האחרונות. כ-5 שנים עברו מאז הלהיט שיצר ב-2008 "רעם טרופי" אשר היה לקומדיה מצליחה ומסוגננת, אך סטילר לא היה מצליח לעשות זאת ללא צמד הכוכבים ג'ק בלאק ורוברט דאוני ג'וניור אשר הוביל את רוב הקטעים המצחיקים בסרט.

כאות מחווה לשחקן דני קיי, סטילר יצר גרסה משלו לסרט "החיים הסודיים של וולטר מיטי". מיטי - מנהל עיתון מגזין צילום אשר מרבה לחלום בהקיץ. להפתעתו, החלומות שלו מתגשמים כאשר הוא פוגש באישה מסתורית אשר משאירה בידו ספר שבו מוסתרים תכשיטי הכתב ההולנדי שלא נמצאו מאז מלחמת העולם השנייה. עד מהרה מיטי מוצא עצמו בהרפתקה חדשה ומלאת הפתעות. בהמשך דרכו, מיטי מתוודה לעובדה שלפעמיים להיות גיבור היא לא משימה קלה.

תמונות מהסרט









הסרט "החיים הסודיים של וולטר מיטי" בוים והופק על-ידי בן סטילר ("שומרים על השכונה") מתסריטו החלקי של סטיב קונרד ("החזאי"), לצידו של בן סטילר יככבו קריסטן וויג ("חברים עם ילדים"), שון פן ("יחידת גנגסטרים"), קתרין האן ("את אני והשאר"), שירלי מקליין ("ברני") ואדם סקוט ("אמא מלווה"). הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע בבכורה עולמית בחודש דצמבר השנה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על החיים הסודיים של בן סטילר?
סרטים בקולנוע