הידעת? פארק היורה ועוד...

רכילות
הידעת? פארק היורה ועוד...
הידעת? פארק היורה ועוד...
ביל היידר ("הקול בראש", "בארי") קיבל פניה לשחק את ריצ'י טוזייר הבוגר ב"זה חלק 2" על סמך בקשתו של הכוכב הצעיר והעולה פין וולפהארד ("דברים מוזרים", "כרמן סנדייגו"), היידר, שמעולם לא פגש את וולפהארד הוחמא מאוד מהפנייה המיוחדת.


As You Wish | צילום: Imdb

במהלך הסרט "פארק היורה" משנת 1993, יש סצינה שבה הטירנוזאור רקס שובר את הסאן-רוף של הרכב, הרובוט של של הדינוזאור קצת לא היה מסונכרן ונכנס יותר מידי פנימה, לרובוט נשברה שן - הצעקות והבכי שרואים בסרט היו אמיתיים ולא משחק ממש טוב של אריאנה ריצ'רדס (ששיחקה את לקס) וג'וזף מאזלו (ששיחק את טים).

בסרט "הנוקמים: סוף המשחק" יש את המשפט שטוני סטארק (איירון-מן) אומר לילדים שלו והם בחזרה לו "I love you 3000" , מסתבר שאת המשפט הזה אומר רוברט דאוני ג'וניור עצמו (שמגלם את סטארק) לילדים שלו במציאות, הוא חשב שהוספת המשפט לסצנה תעשה את הסצנה ליותר אישית, המשפט המקורי היה אמור להיות "I love you Tons".


אנחנו אוהבים אותך 3000 | צילום: Imdb

הרשע בסרט "למעלה" - צ'ארלס מינץ, נקרא על שם צ'ארלס מינץ, מנהל ב Universal Pictures שלכאורה גנב את הזכויות מוולט דיסני עבור הסדרה המצוינת "אוסוולד הארנב".

לפחות קיבל דמות | צילום: Imdb

בסרט "מקס הזועם: כביש הזעם" בכיכובו של תום הארדי , השחקן שמגלם את אימורטן ג'ו - יו קיז-ביירן הוא אותו שחקן שמגלם את טו-קאטר בסרט "מקס הזועם" מ1979.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הידעת? פארק היורה ועוד...
סרטים בקולנוע