טריילר פארק: המפוצלים והנחשים

קולנוע
מה אתה עושה כל כך עמוק בג'ונגל? אתה לא יודע מה אתה? אני יודעת מה אתה, אני יודעת מאיפה הגעת. אני אשמור אותך קרוב, תשחרר את הפחד ותסמוך עליי - סקרלט ג'והנסון בתור קה, הנחש.

טריילר פארק: המפוצלים והנחשים
טריילר פארק: המפוצלים והנחשים

למי שלא ראה, לא ידע, אז אוי אוי אוי, יש לנו כאן הפתעות בשבילכם. אחרי שהקיץ עבר, עונת הטריילרים חוזרת בשביל לשפוך קצת מידע חדש על מה שחלק מהעורכים בהוליווד עובדים עליו בקפידה בימים אלו. בלי יותר מדי דיבורים ובלבולי שכל הנה הטריילרים;

"ספר הג'ונגל" טריילר:



הטריילר לסרט "ספר הג'ונגל" גנב את ההצגה בכנס של דיסני וזה עוד כשלצידו הוקרן הטריילר ל"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". זה לא אומר שום דבר על רמת הסרט החדש של מארוול, זה מפני שהטריילר ל"ספר הג'ונגל" הוא מהטריילרים הראשונים המרשימים ביותר שנצפו לפחות בשנתיים האחרונות. הסרט מוכיח שלא מצריך יותר משחקן אמיתי (ניל סת'י ההודי, שזהו סרטו הראשון) אחד כשיש לך 900 קופים, דוב, פנתר, נמר ונחש שכולם נראים כדמויות ריאליסטיות עם עיצוב אמין עד למצב שמגיע תחושת הצמרמורת.

הטריילר לא מראה הרבה פרטים על הסרט חוץ מזה שהוא ככל הנראה ילך במתכונת העלילה של הסרט הנצחי שעליו כולנו גדלנו, ואולי יוסיף מספר סצנות אישיות יותר על עברו של מוגלי. מי שגונבת את ההצגה היא ללא ספק סקרלט ג'והנסון, אשר קולה המקפיא, יגרום לכם לנצור את נשימתכם במשך כל הטריילר עד לרגע שבו נחשפת דמותה הנחשית. ליהוקה של השחקנית הסקסית לתפקיד קה הנחש, בלשון זכר, נראה על פניו מגוחך לחלוטין. אבל, לדעתי הליהוק מראה שג'ון פאברו (שמארוול תמיד יזכור לו את "איירון מן" לטובה ואת "איירון מן 2" לרעה) דווקא הבין שהדבר המאפיין את דמות הנחש הוא אומנות הפיתוי, והדרך שבה הוא/היא גורמת (זה ממש מבלבל) למוגלי לבטוח בהם, וסליחה גבירותיי ורבותי אבל אין מפתה יותר טובה מסקרלט ג'והנסון.

אני מאוד מקווה שפאברו ילך לפי הטון האפל ויעשה עם אידריס אלבה המדובב את שירחאן, את מה שעשה עם ג'והנסון בדמות קה, הנחש. דמות נוספת שזוכה לטוויסט היא המלך לואי שאפילו בלי לדבר נראה כל כך מאיים וגדול ובו זמנית אומלל שיגרום לכם לתהות, האם מדובר במלך לואי?, מה קרה לשמן החביב והמעצבן שראינו בילדותינו? זה מפחיד לראות את הרבה שבה הפכו את הדמויות לאנושיות.

אני ממש ממש לא מעריץ גדול של מסע הריבוטים של סרטי דיסני בהפיכתם ללייב אקשן, ולדעתי רובם אפילו מיותרים ומביכים כמו "סינדרלה" האחרון, ועוד בטח שאהיה סקפטי כשמדובר באחד הסרטים שמהם מאוד נהניתי לצפות בגיל 5. אך עם זאת, הטריילר והטון של ג'והנסון עשו את שלהם, ונתנו הרבה תקווה במטרה להפוך לאחד הסרטים שכולנו מחכה להם הכי הרבה לשנת 2015.

"סאגת מפוצלים: נאמנים" טריילר:



סאגת "מפוצלים" האומנם לא תהיה מצליחה כמו "דמדומים" או מרשימה כמו "משחקי הרעב". אבל הסדרה, שמבוססת על סדרת הספרים המצליחה לא פחות, הייתה מספיק טובה בשביל להביא לנו את "מורדים" שהיה אחד הסרטים המבדרים ביותר באביב האחרון. הסרט היה מספיק טוב ומספיק מוצלח בכדי שאולפני ליונגייטס יכריזו על פיצול הספר האחרון לשני סרטים סוחטי כסף ואין לכם שום דבר לעשות בנוגע לזה. ברצינות, מה תעשו? לא תלכו לסרט? תתחילו מחאה? אתם לא תעשו את זה. הסרט האחרון ייקרא בתרגום חופשי "עולים" ויתפוס כרגיל את חודש מרץ שאף אחד לא צריך בשנת 2017. הסרט "סאגת מפוצלים: נאמנים" הקרב ובא, יעלה לאקרנים באותו החודש ב-2016.

הטריילר ממש לא מראה הרבה על הסרט הקרוב מלבד הצגת טיים ליין של הסרטים הקודמים ומעט על היציאה הראשונית של טריס וחבריה מחוץ לחומה המסתורית. אני חושב שהטריילר החדש יותר הצצה קטנה ולא בדיוק טריילר של ממש. כן, לפחות זכינו לראות קצת מג'ף דניאלס בתפקיד דיוויד.

"קרייד" טריילר:



לא סילבסטר סטלון, אנא ממך הפסק לאלתר את סרטי "רוקי", ולא אתה לא יכול לעשות סרט ספין-אוף ולהגיד שזה לא נחשב כי זה פשוט לא. אתה לא יכול להביא במאי פחות מנוסה ואובר דרמטי רק בגלל שהוא עבד כבר עם מייקל ב. ג'ורדן ואתה גם לא יכול להפוך את כל הצוות לאפרו אמריקאים רק בגלל שזה מה שמכר בשנתיים האחרונות עם "סלמה" ו-"12 שנים של עבדות". אה כן, והכי חשוב אתה לא יכול, אבל פשוט לא יכול, לכתוב סרט סביב דמות לא מעניינת שעוברת את אותו סיפור שכבר ראינו לפני מאתיים שנה.

אני מאוד סקפטי לגבי הסרט הנ"ל, והטריילר הקודם השאיר אותי עוד יותר סקפטי. אז בטריילר הזה למדו מהטעויות, הוסיפו את הקטעים הטובים של הסרט. זה אומר עוד סילבסטר סטאלון, קטעים דרמטיים על עברו של קריד האב, המצב המשפחתי הרעוע של קריד ג'וניור וכמובן קטעים עם החברה של הגיבור (כי סילבסטר סטאלון כבר זקן מדי בשביל לצעוק "מריאן!"). האם זה הרגיע אותי, ממש לא. זה נראה בדיוק אותו הדבר של מה שסטאלון הצליח לעשות בסוף שנות השבעים רק הרבה יותר גרוע, וההבנה שראינו הרגע את הקטעים הגדולים של הסרט ממש לא מצפה על זה. אני לא אוהב להרוס ובטח לא לומר "זה יהיה גרוע" על סרט שטרם ראיתי. אבל בוא נאמר שמזווית הראיה שלי, סטאלון צריך לעבוד זריז על ספין אוף לרמבו או לפחות איזה שיתוף פעולה נוסף עם שוורצנגר כי "תוכנית בריחה" היה לגמרי מגניב.

"מקבת'" טריילר:



קצת נפרגן גם לקולנוע המקורי, וכן מסתבר שהוא עוד קיים. "מקבת'", סרטו החדש של ג'סטין קורזל שביים את "שואודאון" מ-2011 שזכה בפרס השופטים בפסטיבל קאן. זהו סרטו השני כבמאי ובעצם מין התכוננות לשובר הקופות האמיתי שיגיע שנה הבאה וזה "שושלת המתנקש" המבוסס על המשחק האהוב. גם בסרט הנ"ל וגם בסרטו הבא ישחק מגנטו, אה... מייקל פאסבנדר.

על-פי הטריילר, הסרט נראה מאוד אפי ובו זמנית די ריאליסטי, שקצת מזכיר את "טרויה" משכבר הימים. פאסבנדר משחק מצוין כמו תמיד, מריון קוטיאר הצרפתייה (וגם היא בקאסט של "שושלת המתנקש") נראית קשוחה כמו תמיד, ושון האריס המצוין מקפיא כמו תמיד.

"צייד המכשפות האחרון" טריילר:



וין דיזל הוא ללא ספק הארנולד שוונצנגר המודרני. הוא ממשיך לרכוב על ההצלחה של סדרת "מהיר ועצבני", ובו זמנית מנסה להמציא את אותו שרירן קשוח מחדש בסרט אחר. הסרט "צייד המכשפות האחרון" מביא את קאולדר, הדמות הקשוחה והנקמנית אשר מזוהה עם דיזל. מלבד דיזל ישנם שחקנים טובים לא פחות, ואפילו יותר כמו אלייז'ה ווד ("שר הטבעות","סיו ט בחדר המורים") או רוז לזלי ("משחקי הכס" וזו שהמציאה את "אתה לא יודע כלום ג'ון סנואו") ואפילו מייקל קיין בתפקיד קטן.

הטריילר אולי לא מציג את האפקטים הטובים ביותר שנראו בעולם הפנטזיה, אבל נראה שזה בדיוק מה שציפיתם שיהיה. מין פנטזיית אימה בסגנון לן וייסמן עם אווירה אפלה וקטעי פעולה בסגנון "מטריקס". העלילה לא משחקת תפקיד מרכזי במיוחד, מדברת על צייד מכשפות (דיזל) שנאלץ לזוז קדימה בזמן וממשיך את המאבק שלו במכשפות שרוצות להשתלט על העולם. ממש מרתק, אפשר לזוז לקטעי האקשן בבקשה?
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טריילר פארק: המפוצלים והנחשים
סרטים בקולנוע