בלעדי: פול ווקר הלך לעולמו

רכילות
שחקן הקולנוע פול ווקר הלך לעולמו היום כתוצאה מתאונת דרכים קטלנית, כוכב הסרט "מהיר ועצבני" נמצא ללא רוח חיים לאחר התנגשות רכבו בעץ.

בלעדי: פול ווקר הלך לעולמו
בלעדי: פול ווקר הלך לעולמו

את פול ווקר כולנו מכירים מהסרט הידוע "מהיר ועצבני" וכמו כן מהסרט המצליחה "כרוניקה של אקדח" משנת 2006, היום ובהודעה כה עצובה אנו נאלצים להיפרד מהאיש הדגול אשר השאיר חותם על השטיח האדום בהוליווד ועל לבבות רבים אשר העריצו אותו עוד אז מהסרט הראשון אי שם בשנת 2001.

מחברת החדשות האמריקאית ABC נמסר, כי הסרט הבא בסדרת "מהיר ועצבני" צולם כבר במחציתו וכי כעת ולאחר מותו הטרגי של השחקן פול ווקר, בוחנים בחברת ההפקה על שינוי התסריט לשם יתאים אל המציאות המרה.

תמונות מן האירוע הנורא





תיעוד התאונה בוידאו



בתאריך 30 לנובמבר 2013 ובסביבות השעה 7 בערב שעון לוס אנג'לס, ארה"ב, אתר הרכילות TMZ דיווח על תאונת רכבו של השחקן המוכר פול ווקר, ברכב נמצאה גם גופה נוספת, ככל הנראה של חברו, השניים היו בדרכם אל מקום האירוע אותו ווקר עצמו ארגן למען אגודה במצוקה, כעת בוחנים במשטרת סנטה קלאריטה, אשר בקליפורניה ארה"ב, את נסיבות האירוע אשר הביא למותו של השחקן בן ה-40 במותו ושל חברו.

פול ווקר ללא ספק ייזכר לטוב, וכי הסרט "מהיר ועצבני" תמיד יהיה למודל לחיקוי לסרטים אחרים מאותו הז'אנר ובכלל. למרות כל הצער והכאב אנו נאלצים להיפרד מווקר, יהי זכרו ברוך.

סיבוב אחד יותר מידי



ייזכר כמהיר ועצבני לעד

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בלעדי: פול ווקר הלך לעולמו
סרטים בקולנוע