ג'יימס גנדולפיני כפי שמעולם לא ראיתם

קולנוע
כוכב "הסופרנוס" הלך לעולמו לפני כחודש ימים כתוצאה מהתקף לב, עם זאת, לפני מותו הטרגי הוא השתתף בסרטה של ניקול הולופנסר "אמרתי מספיק" אשר בו תראו את הצד השונה והאוהב של ג'יימס גנדולפיני המנוח כפי שמעולם לא ראיתם.

ג'יימס גנדולפיני כפי שמעולם לא ראיתם
ג'יימס גנדולפיני כפי שמעולם לא ראיתם

לפני כחודש ג'יימס גנדולפיני כוכב הסדרה "הסופרנוס" בה גילם את דמותו של איש המאפיה טוני סופרנו, הלך לעולמו מהתקף לב במהלך שהותו באיטליה בעודו בן 51. מותו המפתיע גרם לרבים ממעריציו ועמיתיו לתעשייה לעצב רב ותחושת של איבוד אדם ושחקן יקר אשר תרם רבות לתעשייה הקולנועית האמריקאית. וכעת, חודש לאחר מותו הטרגי, בקרוב תזכו לראות את גנדולפיני על מסכי הקולנוע בסרטה החדש של ניקול הולופנסר "אמרתי מספיק".

בזמן שהעולם הכיר את ג'יימס גנדולפיני בדמותו הקשוחה כטוני סופרנוס בסדרת הפשע "הסופרנוס" אשר הייתה לסדרה הטובה ביותר של רשת HBO, בקרוב תראו את הצד החם, האוהב והרומנטי של גנדולפיני לצד השחקנית טוני קולט, שלאחרונה תיארה אותו בראיון שהעניקה לאתר "סינמה-בלנד" : "הוא היה הדבר האמיתי, תמיד היה לו את הניצוץ בעיניים והוא גם היה חצוף ויותר מכל אדם נפלא", סיפרה קולט בעצב.

יחסר לנו מאוד



בנוסף, השחקנית טוני קולט סיפרה כי היא מאמינה שתפקידו של ג'יימס גנדולפיני בסרט "אמרתי מספיק" יתן הצצה נדירה למעריציו לאופן שבו רק האנשים שעבדו איתו והכירו אותו באופן אישי: "הוא זה שהוביל, הוא היה אהוב ותמיד דיברו עליו טובות, שיתפה קולט," אני פשוט מרגישה כל כך ברת מזל שזכיתי לעבוד איתו".

הסרט "אמרתי מספיק" הוא קומדיה רומנטית המתמקדת באווה, גרושה מניו-יורק אשר מתמודדת עם סינדרום (תופעה שבה מספר מצבים קליניים מתגלים על-ידי תסמינים ותופעות לא רגילות) לאחר שבנה הולך לקולג'. את נחמתה היא מוצאת בחברתה החדשה מריאן (קתרין קינר), ולאחר מכן כאשר היא נכנסת לקשר אינטימי עם בחור נהדר בשם אלברט (ג'יימס גנדולפיני) שאיתו היא נכנסת לקשר מבטיח. עם זאת, ישנה בעיה אחת: אלברט הוא חבר של בעלה לשעבר, וכשהיא מתחילה להינות מחברתם של השניים, היא תאלץ לבחור עם מי היא תישאר כשהיא עושה זאת בתימרון בין שתי מערכות היחסים תוך שמירה על כבודו של האחר.

בניגוד לתפקידיו השונים, תפקידו של דנדלפינו בסרט "אמרתי מספיק" דרש ממנו להחצין את הצד רומנטי שלו, דבר שהיה קשה במקצת ואף מאוד שונה מתפקידיו המגוונים אשר בהם כיכב בעברו. "הוא לא האמין שהוא יוכל להוביל סרט עם אלמנטים רומנטיים, למרות שכל מי שהיה על הסט חשב שהוא היה סקסי ומצחיק," סיפרה במאית הסרט ניקול הולופנסר ל"הוליווד ריפורטר", "הוא היה מקסים, צנוע ומוכשר מאוד. לא רק שהוא נתן ביצועים מדהימים, הוא היה מאוד מרגש." סיכמה הבמאית.

בקרוב תראו את הצד הרך שלו



כמו כן, הסרט כבר גרף תשבחות בהקרנה המיוחדת שהתקיימה בפסטיבל הסרטים של טורונטו. בארצות הברית וגם בבתי הקולנוע בארץ עדיין לא פורסם מועד ההפצה, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם, כי סרט עם ג'יימס גנדולפיני ממש לא מומלץ לפספס.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימס גנדולפיני כפי שמעולם לא ראיתם
סרטים בקולנוע