872
בדירוג
10/
?
0 הצבעות
10/
?
0 הצבעות
The Young Indiana Jones Chronicles
הרפתקאות, פעולה

הסדרה תיארה את הרפתקאותיו של אינדי בין השנים 1908 ו 1920 ובשני שלבים בחייו כאשר היה ילד צעיר בגילאים 10, 17 ונדד ברחבי העולם עם אימו (שנפטרה מאוחר יותר) ואביו הארכיאולוג המסוגר והמופנם, ובשלב מאוחר יותר כאשר אינדי הנער ומאוחר יותר האיש הצעיר נדד בעצמו בעולם ולחם בכל זירות הקרב של מלחמת העולם הראשונה, לפני שחזר לארה"ב על מנת ללמוד באוניברסיטה ארכיאולוגיה.
הסדרה עסקה גם במפגשיו עם אישים אמיתיים ידועים שונים והשתתפותו באירועים היסטוריים מפורסמים שונים במהלך תקופה זאת ובעיקר בזמן מלחמת העולם הראשונה שבה נטל חלק כלוחם בזירות קרב שונות. העלילות היו שונות מאוד מאלו של סרטי הקולנוע, לא היה בהם את ה"אקשן" הבלתי פוסק ובמכוון, וגם לא את הנושא של חיפוש אחרי אוצרות קדומים בעלי כוחות מיסטיים וכתוצאה הסדרה כלל לא כללה את מוזיקת הנושא הידועה של סרטי הקולנוע, זאת על מנת להדגיש את השוני בין סרטי הטלוויזיה והקולנוע.
"אינדיאנה ג'ונס הצעיר" שודרה בארצות הברית בין 1992 לבין 1993. סדרה זו שימשה השראה למספר סרטי טלוויזיה וסרטי וידאו המציגים את דמותו של ג'ונס הצעיר. באחד מסרטי הטלוויזיה הופיע פורד כשחקן אורח. בישראל הסדרה שודרה בערוץ 1.

ביקורות

כתוב ביקורת ותהיה הראשון לבקר את הסדרה הרפתקאות אינדיאנה ג'ונס הצעיר

פרקים

קישורים

פרטים נוספים

מדינה: ארה"ב
שפה: אנגלית
תגובות
 — לפני 14 שנים
תודה רבה ממש נהניתי
 — לפני 15 שנים
מומלץ לחובבי אינדיאנה גונס  —  הרפתקאות
 — לפני 15 שנים
אחלה תודה רבה למתרגם
 — לפני 15 שנים
יש רק 3 עונות.  —  בסה"כ 22 פרקים.תודה רבה למתרגם!
 — לפני 15 שנים
רק שלוש עונות??  —  מישהו יודע אם יש יותר מ-3 עונות??
 — לפני 16 שנים
יוהו איזה מותק ושוב המון תודות
 — לפני 16 שנים
חברה.... מה קורה? מישהו מתרגם 3 עונות...  —  ואין בכלל תגובות לתרגומים?!? לוקח בדיוק שניה להודות למתרגם ותאמינו לי זה נותן אנרגיות למתרגם. בבקשה תקדישו כמה שניות להודות למתרגם. ובאמת כל הכבוד על התרגומים ועל ההשקעה !!!
כתוב תגובה משלך לסדרה הרפתקאות אינדיאנה ג'ונס הצעיר
7
סרטים בקולנוע