כרזות השבוע: מ"גטסבי הגדול" ועד ל"רווח וכאב"

קולנוע
כרזות השבוע: מ"גטסבי הגדול" ועד ל"רווח וכאב"
כרזות השבוע: מ"גטסבי הגדול" ועד ל"רווח וכאב"
"גטסבי הגדול"



הסרט מספר את סיפורו של גבר מהמערב התיכון בארה"ב בשם ניק קאראווי (טובי מגווייר) אשר נמשך אך תוך עולמו הבזבזני והחומרני של שכנו ג'י גטסבי (ליאונרדו דיקפריו). מהר מאוד ניק יגלה כי "חברו הטוב" גטסבי משתמש בו כדי להגיע אל ליבה של אשתו דייזי (קארי מוליגן).

"מלחמת העולם Z"



סוף העולם אמרנו?, סרטו החדש של מארק פורסטר "מלחמת העולם Z" בו מככב בראד פיט אשר מגלם נציג או"ם בשם גרי ליין אשר כותב דו"ח על מלחמת הזומבים הגדולה שהתרחשה כעשר שנים לפני כן. הדו"ח מתאר את השנים בהם הסוף היה קרוב כאשר שלטו בכדור הארץ זומבים אכזריים. אותו דו"ח לוקח את גרי ואת העלילה אל כל רחבי העולם: אפריקה, רוסיה , ארה"ב, הודו וגם ישראל.

"מוות רצחני"



"מוות רצחני" הינו חידוש לסרט הפולחן המצליח משנות ה-80 "מוות אכזרי" אשר נכתב ובויים על ידי סם ריימי, בכיכובו של ברוס קמפבל. הפעם הסיפור טיפה שונה. מיה, נערה צעירה יוצאת לבלות עם חבריה לבקתה מרוחקת מעירם. אחד מחבריה, אריק, מוצא ספר אשר נקרא "ספר המתים". מתוך סקרנות כה רבה אריק קורא מתוך הספר ומשחרר בתמימות ישות אפלה שבעברה התגוררה בבקתה.

"סוף"



בשנים האחרונות הרבה במאים ניסו ליצור סרטים המתארים את סופה של האנושות, אך רק מעטים מהם הצליחו. הפעם מדובר בסרט קומדיה אשר עוקב אחר קבוצת חברים (בכיכובם של סת' רוגן, ג'יימס פרנקו, ג'יי ברושל, קרייג רובינסון, ג'ונה היל ודני מקברייד) הנפגשים ללילה מרובה אלכוהול ושיכרון חושים. בבוקר שלמחרת הם מגלים כי חוצנים משתלטים על עירם ומנסים להשמיד את כל בני האדם החיים במקום. כעת מוטלת על השישה משימה שתכריע את עתיד האנושות ואת עתיד החברות שלהם בפרט.

"הדרדסים 2"



לאחר אירועי הסרט הראשון, הדרדסים הכחולים חוזרים להרפתקה נוספת בה הם מבקשים את עזרתם של בני האנוש כדי שיעזרו להם בהצלת חברתם הדרדסית אשר נחטפה על-ידי גרגמל הרשע מהסיבה שהיא מכירה את הסוד ההופך יצורים רעים דמויי דרדסים - לדרדסים אמיתיים.

"רווח וכאב"



"רווח וכאב" הינו סרטו החדש של מייקל ביי אשר סחף אותנו עם טרילוגיית הסרטים המצליחה ה"רובוטריקים&qu ot;. בסרט מככבים דוויין ג'ונסון (דה רוק), מארק וולברג ואנתוני מקי בתור מפתחי שרירים אשר מבצעים חטיפות וסחיטות בניסיון להרוויח בעסקי הפשע. זהו סרט פעולה המשלב בתוכו לא מעט קטעים מצחיקים.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כרזות השבוע: מ"גטסבי הגדול" ועד ל"רווח וכאב"
סרטים בקולנוע